Akame ga Kill!

Akame Ga Kill este cel mai bine descris ca un film de acțiune-comedie aruncat într-un set de personaje hilar de interesante într-o lume distopică plină de sânge, sânge și diverse alte atrocități. Deși mi-au plăcut foarte mult toate secvențele și personajele animate de acțiune, am fost teribil de dezamăgit de intriga. Voi explica mai jos, dar deocamdată...

TL;DR
Povestea: 5/10
Art: 10/10
Sunet: 9/10
Personaj: 9/10
Distractie: 10/10
Total: 9/10

Puncte bune:
+ Personaj principal feminin minunat și adorabil (Akame)
+ Dezvoltare foarte extinsă a caracterului secundar
+ Gamă largă de diferite personaje secundare
+ Artă și animație excelente
+ Muzică excelentă și melodii de fundal
+ Secvențe grozave de acțiuni
+ Scene emoționante, emoționante
+ Umor și umor comic bun

Puncte rele:
- Plumb masculin neoriginal, tipic shounen (Tatsumi)
- Lipsa adâncimii intrării și a răsturnărilor
- O oarecare incoerență în liniile cheie ale intrigii
- Câteva replici inutile

Povestea: 5/10

Povestea generală este scurtă, clară și simplă: un grup de asasini, Night Raid, ucigând oameni „răi” care au făcut lucruri oribile și rele, totul în încercarea de a scăpa societatea de orice rău. Desigur, scopul final este asasinarea principalului antagonist, ministrul drept al împăratului din cadrul guvernului, de la care provine tot răul, și făcând astfel (cumva) schimbarea lumii.

În procesul de formulare a unui plan pentru a-l ucide pe principalul antagonist, Night Raid se antrenează, se întărește și trece printr-o serie de misiuni pentru a câștiga bani, a-și perfecționa abilitățile și, în cele din urmă, să ajungă într-un stadiu în care pot provoca direct capitalul. Intriga este, prin urmare, împărțită în 3 arce principale ale intrigii - primul arc introductiv care durează până la episodul 8, arcul Jaegers de la 9-17, urmat de arcul Revoluției de la episodul 18 până la sfârșit, deși există câteva episoade independente, cum ar fi episoadele 14 și 22 care nu urmează întocmai intriga.

Ne începem călătoria urmărindu-l pe liderul masculin evident Tatsumi, care își face drum din orașul natal, un sat sărac de la periferie, pentru a merge în capitală pentru a câștiga bani. După ce a fost escrocat și s-a întâlnit cu Night Raid, el află răul întunecat de care miroase capitala - și anume aristocrații bogați care torturează străinii pentru distracție, storc de bani de la săraci, încadrează pe nevinovați să scape cu crime, știi, ceva ca capitala. din Jocurile Foamei. Tatsumi se alătură apoi Night Raid pentru restul misiunilor lor de asasinare, ucigând oameni răi din nou și din nou, cel puțin pentru întregul prim arc.

Intriga devine cu adevărat incitantă, deși nu tocmai intensă de la început - pentru că întotdeauna este loc ici și colo pentru momente de umor comic prezente în titlurile clasice shounen. Pe parcurs, pe măsură ce misiunile se termină una câte una, vedem o creștere treptată a nivelului de dificultate și de pericol în care ne-au pus protagoniștii noștri și, după un timp, chiar începem să vedem o parte din distribuția de susținere murind târziu până la urmă. primul arc. (+1 pentru dezvoltare, +1 pentru entuziasm)

Până la sfârșitul primului arc, am fost complet confuz de unde încercau să ajungă scriitorii. Pe de o parte, din cauza tuturor sângelui, a morților subite și a înfățișărilor nebunești pe care personajele malefice continuă să le ofere, se pare că ar merge după senzația „întunecată”, dar aproape imediat după, există momente de ușurare comică prostească, cum ar fi Musca deschisă a lui Tatsumi, Akame cerând câteva secunde, Lubbock fiind lovit cu pumnul în față pentru că s-a uitat la Leone și Najenda încercând să fie fermecător. Până la sfârșitul spectacolului, eram convins că scriitorii nu s-au deranjat să aprofundeze intriga mai mult decât am rezumat în principiu mai devreme. Nu există răsturnări de situație - și așteptați - nu există nici încercări de răsturnare a intrigii.

Apoi intrăm în al doilea arc când lucrurile încep să devină cu adevărat interesante. Din punct de vedere al complotului, nimic nu se schimbă, cu excepția faptului că acum Night Raid este vânat de echipa de Jaegers a generalului Esdeath și, pe tot parcursul arcului, totul indică o confruntare finală între cele două părți ale utilizatorilor Imperial Arms la sfârșitul celui de-al doilea. arc. În loc ca Night Raid să fie în ofensivă, pentru prima dată, îi vedem acționând defensiv, cel puțin o dată, în timpul atacului accidental și neglijent al Dr. Stylish asupra cetății lor. De asemenea, începe să devină foarte tare când vezi toate abilitățile Imperial Arms folosite în luptă - un set cu adevărat creativ și foarte variat de abilități și puteri. (+1 pentru dobândă)

După aceea, mai mult, vine confruntarea dintre Night Raid și *jumătate* din Jaegers, care a devenit o luptă lungă în care s-a încheiat cu un schimb 1 pentru 1. Nu este nici măcar jumătate din Jaegers, pentru că Wave a fost aruncat în mijlocul nicăieri la începutul luptei și, din motive stupide, nu a putut să se întoarcă în luptă. Dar anime-ul a stabilit deja inutilitatea aparentă a lui Wave atunci când vine vorba de a lupta cu echipa lui, așa că pot să iert asta. Chiar dacă anime-ul a spart literalmente al patrulea perete și a spuspublicul, „Confruntarea finală este pe cale să sosească”, nu a existat niciodată o confruntare 6-la-6 sau 5-la-5, a fost mai ales 5-la-2, 1-la-1, 2-pe -1, mici încălcări de genul ăsta pentru următoarele episoade.

După multe bătălii ulterioare, ambele părți își pierd aproximativ jumătate din coechipieri înainte de a intra în următorul arc de revoluție, unde cred că acea intrigă arată în sfârșit o aparență de profunzime. În primul rând, devine din ce în ce mai minuțios de evident că Night Raid și Jaegers nu sunt neapărat într-o relație de tip Bine vs Rău - sunt pur și simplu două entități care sunt forțate să se lupte între ele în funcție de circumstanțele lor, ambii cred că o fac. lucrul potrivit.

În continuare, intră în joc ideea de revoluție, dar anime-ul minimizează această parte a intrigii atât de mult încât se pare că au vrut ca publicul să uite complet că are loc o revoluție, ceea ce a fost oarecum dezamăgitor. Se vorbește și se vorbește despre cum au apărut forțele revoluționare, dar există puține evoluții despre orice intenții după revoluție, cum ar fi cine este la conducere sau cum vor funcționa lucrurile sau cum se vor schimba lucrurile. Aceasta a fost o neglijare uriașă a intrigii și nu a fost niciodată menționată nici măcar la sfârșitul anime-ului.

De fapt, au fost atât de multe teme scoase la iveală în acest anime - lucruri precum dreptatea, războiul, pacea, sacrificiul, moralitatea din spatele uciderii - dar toate acestea au fost lăsate practic la latitudinea publicului să le contemple pe cont propriu. Animeul nu oferă o perspectivă reală asupra niciuna dintre acestea. Singura temă pe care au continuat-o, totuși, este noțiunea darwinistă socială potrivit căreia „cei puternici îi mănâncă pe cei slabi”, prin amabilitatea dragului nostru general tsundere Esdeath însăși, simbolul unui psicopat bellicios, iar până la bătălia finală, începem să vezi cum acest lucru nu ar trebui - și nu ar trebui să fie niciodată cazul (cu amabilitatea lui Akame). (+1 pentru o anumită adâncime)

Trebuie să subliniez că cel puțin anime-ul a reușit să aducă întregul conflict într-o formă de rezolvare epică, deși din partea revoluției, chiar nu cred că s-a deranjat să explice ceva ce se întâmplă după revoluție - noul guvern , politici, legi noi - nimic din toate acestea nu a fost nici măcar menționat. Totuși, a pus capăt pe măsură tuturor antagoniștilor enervanti, așa că ar trebui să acord un punct pentru asta. (+1 pentru rezoluție acceptabilă).

Din punct de vedere al coerenței, aș spune că anime-ul s-a descurcat destul de bine - mai ales în explicarea tuturor ciudaților și abilităților diferite ale Imperial Arms și ale utilizatorilor lor, de asemenea, în explicarea originii Imperial Arms, în primul rând. Cu toate acestea, există câteva locuri cheie în care coerența este insuficientă.

Un punct cheie al intrigii care a fost folosit de mai multe ori pe parcursul spectacolului a fost ideea de Danger Beasts. În primul episod, Tatsumi este arătat ucigând o Bestie Pericol pentru prima dată, iar ulterior Night Raid și Jaegers și-au unit forțele la un moment dat în al doilea arc pentru a elimina hoardele de Danger Beasts malefice. Ca să nu mai vorbim de Najenda „îmblânzind” o Bestie Manta Ray zburătoare când a venit la întărirea Night Raid în timpul unui atac asupra bazei lor ascunse. Din păcate, în ciuda faptului că sunt destul de esențiale pentru dezvoltarea intrigii, originile, abilitățile și statutul Danger Beasts nu sunt niciodată menționate deloc.

Aveam nevoie în special de o explicație cu privire la motivul pentru care Syura s-a dus să lase toate acele Fiare Periculoase (ceva de genul ăsta) îmbunătățite genetic să înfurie și să omoare oameni, dar tot ce a spus Syura a fost „Pentru că a fost distractiv”. Știu că Syura este doar un nemernic pentru oameni, dar oricum asta nu este o explicație bună. Este, de asemenea, o parte șchiopătă și inutilă a anime-ului, ceea ce mă face să desemnez acele două episoade ca „de umplere”.

Următorul punct cheie al complotului este proprietatea specială de „supraîncălzire” pe care aparent o are doar Dovleacul Minei. Al meu menționează pentru prima dată acest lucru doar în episodul 19, care, apropo, este super duper la sfârșitul intrigii, când explicațiile privind Armele Imperiale și utilitatea/punctele tari/slăbiciunile lor sunt de mult așteptate. Și ghici ce, se întâmplă să menționeze acest lucru doar într-un moment al luptei ei împotriva lui Seryu, când este în pericol de moarte - oh, momentul dramatic clișeu de a dezvălui brusc această posibilă „supraîncălzire” a dovleacului ei. Totuși, l-am cumpărat, cel puțin până la câteva episoade ulterioare, în care arată clar pe Mine trăgându-și Dovleacul la Budou, folosind grosolan de 2-3 ori nivelul de putere pe care îl folosea în lupta cu Mine, iar Dovleacul nu se „supraîncălzește”. în schimb, pur și simplu „se desparte”, mai degrabă decât să se supraîncălzească.

Deci, nu cumpăr asta deloc. Animeul nu a oferit niciodată o explicație adecvată despre cât de mult ar putea lua Dovleacul înainte de a se supraîncălzi - nici măcar nu-l arată niciodată pe Mine luând în considerare faptul că s-ar putea supraîncălzi până când a făcut-o, în mod convenabil, la episodul 19, iar această proprietate de supraîncălzire a fost imediat renunțată în episoadele următoare. . Ce gunoaie. Știu că e pentru dramă, dar te rog să încerci din nou, pentru că mai târziu, când Mine încearcă să scape din explozia sinucigașă, ea din nou, după ce a mers bine în tot acest timp, se împiedică de absolut nimic și cade în picioare.e pământ. *clatina din cap*

Există, de asemenea, câteva găuri minore în complot care nu afectează în niciun fel complotul:

Povestea de fundal a lui Akame și Kurome sună bine până în punctul în care s-au despărțit. Animeul menționează de ce Akame a ales să se revolte împotriva capitalei, dar nu reușește să arate vreo scenă a modului în care Akame „a încercat” să o convingă pe Kurome să i se alăture. Fiind surori atât de mult timp, pare puțin probabil să se despartă brusc doar din cauza unei „realizări subite”. Akame ar fi petrecut probabil mai mult timp convingându-l pe Kurome, mai mult decât orice, iar Kurome ar fi trebuit, ca soră, să fie mult mai deschisă la ideea de a lupta împotriva capitalei. La urma urmei, ar trebui să fie la fel, iar scuza de a „nu-și abandona” prietenii este una proastă, deoarece după aceea, Kurome își schimbă oricum întregul set de coechipieri.

Animeul prezintă un Shambala Imperial Arms incredibil de interesant (folosit de Syura) care are capacitatea de a se teleporta. În episodul 20, Syura și Lubbock sunt amândoi în siguranță pe pământ înainte ca Syura să deschidă un portal către o altă dimensiune (care, din punct de vedere estetic, mi se părea un spațiu cosmic) și să-l alunge pe Lubbock. În acest moment, totuși, Lubbock îl trage pe Syura împreună cu el și, în timp ce portalul este încă deschis, reușește să o învingă pe Syura și amândoi se întorc înapoi în capitală - dar de data aceasta sunt câteva sute de metri în aer în loc de pe pamantul. Poate că Imperial Arms nu funcționează ca tunurile portal ale lui Portal, dar încă nu există absolut nicio explicație pentru ca Shambala să-și teleporteze aleatoriu țintele în aer după ce s-a întors din altă dimensiune.

În episodul 8, Nyau, una dintre „Trei fiare” sub comanda lui Esdeath, a fost arătat vorbind cu voce tare cu Tatsumi și Bulat în timp ce cânta la flaut Imperial Arms în același timp, în timp ce își activa „Abilitatea secretă”. Știu că este un utilizator de Imperial Arms, dar chiar și atunci, nu are cum să aibă suflare să vorbească și să cânte simultan la flaut, așa că nu se poate.

Prin urmare, deși intriga excelează în a genera interes și entuziasm, îi lipsește destul de multă profunzime și trece cu vederea anumite puncte cheie ale intrigii.

Art: 10/10

Animație: 2/2 - Secvențe de acțiuni absolut uimitoare care te au cu adevărat la marginea scaunului tău.
Estetică: 2/2 - Îmi place foarte mult arta și designul personajului și mi-a plăcut cum arta, în special pentru Wave și Tatsumi, a fost folosită special pentru a arăta cât de asemănătoare erau în natură.
Secvență OP: 2/2
Secvență ED: 2/2
Secvența OP 2: 2/2 (puncte bonus)

Frumoasă artă OP și ED - merită urmărită!

Sunet: 9/10

În general, toate temele OP și ED sunt destul de solide, deși nu mi-a plăcut prea mult a doua temă OP.

OP Tema 1: 2/2
ED Tema 1: 2/2
OP Tema 2: 1/2
ED Tema 2: 2/2
Muzica de fundal: 2/2 - Foarte bine coregrafiat, se potrivea foarte bine temelor - de la comic la întuneric, la acțiune cu ritm rapid.

Personaj: 9/10

Acum trecem la cea mai importantă parte a acestui anime - pentru că ei chiar nu s-au deranjat cu profunzimea intrigii - și, de asemenea, pentru că anime-ul a petrecut foarte mult timp dezvoltând poveștile din spate, personalitățile și ciudateniile din spatele multora dintre personajele lor. Personal cred că aici excelează anime-ul - și voi explica de ce mai jos.

Începem cu Tatsumi, personajul principal, care este practic doar eroul tău tipic shounen clișeu, aruncat într-un set foarte variat și interesant de personaje secundare. Tatsumi are o voință puternică a inimii, un simț puternic al moralității, al idealurilor și hotărâre de a urma tot ceea ce face. El reușește, de asemenea, o oarecare creștere a caracterului de-a lungul spectacolului - și asta se întâmplă în principal prin moartea multora dintre camarazii săi. Începe să realizeze sensul din spatele motivului pentru care luptă, mai important, pentru cine luptă. (+1 pentru creștere) Din păcate, personajul său este neinteresant pentru că este prea clișeu și, deși are o poveste de fundal, nu este deosebit de unic în niciun fel.

Apoi avem favoritul nostru, cu un anime care poartă numele ei, Akame, mânjitorul Musamune care își doboară dușmanii ca muștele. Dragățenia ei și pofta ei uriașă mă fac doar să o ador mult mai mult, iar instinctul ei ucigaș în luptă este minunat de urmărit. (+1 pentru că este adorabilă) Desigur, ea vine cu o poveste de fundal tristă, tragică, care explică de ce este un asasin, chiar înainte de Night Raid, desigur. Ea este, de asemenea, singura care este un asasin legitim, restul sunt doar o grămadă de oameni care urăsc capitala. (+1 pentru dezvoltarea personajului) Din păcate, pe tot parcursul anime-ului, personajul ei nu se schimbă prea mult. Din păcate, nu primește la fel de mult timp de ecran ca Tatsumi și, uneori, în cazul în care ar trebui să crească, sunt doar scene din plânsul ei (pentru Kurome, pentru tovarășii ei), dar nimic din ea nu se schimbă de fapt - este încă același vechi asasin ucigaș. toți iubim, dar cred că e în regulă.

Probabil că cel mai bun personaj din serial trebuie să fie Susanoo. Nici măcar nu este uman, este doar un Imperial Arms organic, dar la naiba, tipul ăsta poate face toate treburile casnice, poate construi o casă, poate lupta și doborî o fiară uriașă Danger Beast. El este basîn mod superman. El spune, de asemenea, toate replicile inspiraționale importante pe care colegii săi trebuie să le audă. (+1 pentru un personaj minunat)

Oricum, pe partea antagoniștilor, îl avem pe foarte interesant de malefic Esdeath - care pe de o parte caută distrugerea și războiul, iar pe de altă parte caută iubirea sub forma lui Tatsumi. Începem prin a auzi toate zvonurile nebunești despre cum a distrus întregul continent nordic, dar și ea tânjește după dragoste - sau mai mult, tânjește să experimenteze sentimentul iubirii. Frumusețea ei este la fel de aparentă ca și înfricoșarea ei, dar spre deosebire de gheața care provine din armele ei imperiale, ea este pasionată ca un foc și face nu 1, ci 2 încercări absolute de a o face pe Tatsumi să se îndrăgostească de ea (ceea ce implică seducție agresivă). Cu siguranță unul dintre cele mai multe fațete personaje pe care le-am întâlnit, pentru că, deși pare rece la exterior, este de fapt foarte caldă pe dinăuntru - până în punctul în care a mers să o consoleze pe Seryu după moartea doctorului Stylish, într-un moment shoujo-ai destul de umoristic la care Wave a asistat. (+1 pentru natura cu mai multe fațete)

Aș dori, în acest moment, să menționez Wave, pentru că seamănă foarte mult cu Tatsumi. El este, de asemenea, un fel de personaj clișeu care încearcă să facă tot ce poate, dar cumva sau mai degrabă, din întâmplare, pare să eșueze patetic în orice. Dar nu este deloc rău pentru că Wave își dă seama la sfârșit (la fel ca și Run, dar a lui a fost mai subtil) că datoria lui este să protejeze oamenii mai presus de toate, indiferent de partea de care luptă. De asemenea, de-a lungul anime-ului, Wave este în mod constant deranjat de acțiunile unor tovarăși mai nebunești de răi precum Kurome, Esdeath și Seryu și, fără îndoială, a fost cel mai simpatic personaj din Jaegers. (+1 pentru creșterea caracterului)

În acest moment, totuși, vreau să subliniez cât de bine a scos acest anime în evidență caracterizarea și povestea din spate a atâtor dintre personajele secundare, atât din Night Raid, cât și din Jaegers, care chiar m-a făcut să nu vreau ca niciunul dintre ei. mor (ceea ce nu a fost posibil). Deși au existat unele enervante precum Seryu Ubiquitous (naiv, blocat, credincios al dreptății) și Kurome (care trăiește în umbra lui Akame), am crezut că cei mai mulți dintre ei s-au remarcat cu adevărat prin poveștile din spate ale personajelor lor.

Pe partea Night Raid, a fost Bulat, un fost luptător din armata capitalei care este cam gay, dar ajunge să fie și principalul mentor al lui Tatsumi. Există Najenda, mintea misterioasă care a luptat cândva alături de Esdeath și, prin urmare, știe cât de puternică este. Najenda are câteva scurte momente de caracterizare în care plânge pentru Susanoo, ceea ce mi s-a părut deosebit de emoționant și arată cât de mult îi pasă de camarazii ei - chiar și în partea în care a fost de acord cu toată lumea să-l salveze pe Tatsumi. (+1 pentru varietate de distribuții)

Sheele, Mine, Lubbock, Leone și chiar Chelsea sunt, de asemenea, personaje foarte interesante și uimitoare, doar că poveștile lor speciale nu au fost foarte concrete. Cel al lui Chelsea, în special, a fost menționat doar în exact același episod când a murit și s-a simțit puțin prea grăbit și a făcut prea evident că ea va muri. Totuși, din cauza efortului depus în dezvoltarea personalității lor, am putut simți cu adevărat emoția pusă în toate scenele lor de moarte.

Pe partea Jaeger, cu siguranță nu-l putem uita pe Bols, omul a cărui față a fost desfigurată atât de grav încât o ascunde de toți ceilalți. Bols este simbolul „Nu judeca o carte după coperta” și are chiar scene cu el, soția și fiica lui în anime - niciun alt personaj nu s-a dovedit a avea o familie ca a lui. Bols îi spune constant lui Wave: „Nu sunt un om drăguț, am ucis atât de mulți oameni în trecut”. Dar știm cu toții că Bols este de fapt foarte drăguț în adâncul sufletului, chiar a murit ajutând oamenii. (+1 pentru unicitate)

În acest moment trebuie să menționez totuși pe enervantul Seryu. Deși nu are prea multă poveste de fundal, ea începe prin a arăta publicului că este o fată drăguță care îl ajută pe Tatsumi să-și găsească drumul, spunând că „susține dreptatea”. Dar devine atât de dureros de evident de-a lungul anime-ului că ura ei față de Night Raid nu are nimic de-a face cu justiția, ci totul are de-a face cu răzbunarea pentru camarazii ei căzuți. Animeul a arătat că Seryu este pur și simplu ignorantă în ceea ce privește propriile acțiuni și intenții, făcând-o să pară practic ca un psihopat complet nebun și shizofrenic, ceea ce am crezut că era doar trist. De asemenea, setul ei de arme este pur și simplu confuz - are numerele 1-10, care sunt toate sortimente diferite de arme care se atașează cumva de membrele corpului ei când Hecatoncheir o mușcă? Metoda ei de a-și activa armele nu are niciun sens.

Îl avem și pe Împărat, al cărui nume pare a fi la fel de irelevant ca și el în întregul anime. Nu se știe nimic despre personalitatea lui, dar el este oricum doar un pion folosit de ministrul Honest, care este, sincer, cel mai enervant antagonist inutil vreodată. Sincer este un bătrân care ar trebui să reprezinte acest evi în mod inerentSunt în spatele împăratului, dar singurul mod cu adevărat prin care poți să-ți dai seama că este rău este pentru că continuă să mănânce porții de carne crudă tot timpul la întâmplare în anime. Orice altceva despre manipularea lui este oarecum implicită, iar caracterizarea lui este patetic de superficială. Știm că este un tip rău și cam asta e tot ce știm, nu știm de unde a venit actualul Împărat sau ministru.

Ca atare, dezvoltarea personajelor a fost destul de solidă pentru acest anime, cu o distribuție largă și variată de personaje secundare ale căror povești din spate sunt în mare parte valide și subliniate. Din păcate, personajul principal Tatsumi este puțin prea neoriginal pentru gustul meu. De asemenea, ar fi fost mult mai bine dacă Akame ar fi avut mai mult timp de ecran și mai multă prezență în complot.

Distractie: 10/10

Trebuie să spun că mi-a plăcut foarte mult acest anime. :) A avut un echilibru bun atât umor, emoție, cât și emoție, ceea ce face cu adevărat spectacolul un fior de vizionat.

Există câteva gaguri destul de amuzante în acest anime:
1. Aproape fiecare scenă incomodă dintre Esdeath și Tatsumi (în special scena când erau amândoi în pat)
2. Fiecare scenă cu un Bulat pe jumătate gol
3. De fiecare dată când Kurome își pune mâna pe umărul lui Wave pentru a-i aminti de inutilitatea lui
4. Fiecare scenă cu Bols fiind neașteptat de drăguț și prietenos
si multe altele..
(+2 la comedie)

Nici cantitatea de acțiune pompată din acest anime nu dezamăgește. De la secvențe de lupte rapide care implică lupte cu pumnii, lupte cu sabia, până la arme mai mari, cum ar fi arme, puști și chiar arme bazate pe magie, bătăliile sunt bine coregrafiate și pline de efecte animate grozave. (+3 pentru emoție)

Acest anime se descurcă bine chiar și în departamentul de emoții, de la toate scenele emoționante care implică moartea diferitelor personaje secundare, până la toate doliul, plânsul și muzica frumoasă care îl însoțește, cu siguranță atinge o coardă undeva. Unii ar putea critica faptul că publicul devine desensibilizat la toate decesele din cauza numărului mare de morți, dar cred că nu este prea mult și probabil că este unul dintre puținele anime-uri care oferă o cifră realistă cu privire la câți oameni ar muri și cât de repede în bătălii atât de riscante. (+2 pentru emoție) Și chiar au scos în evidență acele emoții ale personajelor foarte bine, așa că nu pot discredita asta.

Din punct de vedere al ritmului, anime-ul a fost destul de bun. Nu a existat un moment în care să mă fi simțit plictisit și pur și simplu am vrut să continui să urmăresc, din cauza imaginilor grozave și a scenelor de acțiune. (+2 pentru ritm)

Acest anime primește și un bonus de 1 punct pentru că nu are niciun episod de umplere. (+1)

Total: 9/10

Una peste alta, mi-a plăcut foarte mult să văd Akame Ga Kill datorită distribuției uimitoare de personaje foarte interesante, creativității și designului multor arme imperiale diferite și a întregii acțiuni grozave din cele 24 de episoade.