Death Note

M-am apucat de aceasta serie, "Death Note", stiind doar ca exista un carnet in care scrii nume ale oamenilor si respectivii mor. Atat! Inainte sa vad primul episod, mi-am zis: "O sa fie o serie bunicica, dar nu o sa ma lase cu sufletul la gura... .", ce-a urmat dupa a fost magie.

Sincer, dupa primele episoade, mi-am dat seama ca este o serie creata special pentru oamenii ca mine, cei care vor sa vada jocuri de inteligenta care trec barierele omenesti. Cat si personajul principal, dar si personajul rival sunt doua persoane inteligente, atat de inteligente incat daca ar juca cateva partide de sah de fiecare data ar fi remiza, nu pot spune clar ca unul este mai inteligent decat celalat, dar pot afirma ca ambii au reusit sa ma faca sa gandesc de zece ori inainte sa fac un lucru, deoarece voi gandi orice posibilitate de la cel mai nesemnificativ lucru pana la cel mai important. Personajul principal m-a facut sa cred ca el a dorit atat de mult prelungirea povestii, avand pe la mijlocul intregii serii o mare ocazie sa scape de toti care-i stateau in cale, dar a ales sa continue prefacandu-se drept prietenos lor.

Il recomand tuturor incepatorilor de anime. Nu este acel tip de anime care sa aiba 80% "fairy", ci undeva pe la 25%. Te va captiva, la sfarsitul fiecarui episod este un moment culminant, acesta facandu-te sa te uiti si la urmatorul. Nu am o lista foarte mare de anime-uri pe care le-am vazut, toate au fost 100% "fairy", dar am ales "Death Note" si am vazut care este diferenta dintre acestea. Nu pot spune ca "Death Note" este preferatul meu, dar ii asigur locul doi.

Avand anul lansarii, 2006, si comparand cu anul 2020, animatia din "Death Note" este una super buna, culorile, miscarile, cat si vocile sunt imbinate perfect. Nu mai zic de coloana sonora care este perfect aleasa pentru tema oferita.

Ca un gand catre cei care vor sa vizioneze "Death Note", va pot spune cu mana pe inima ca dupa acest anime va veti schimba putin cateva caracteristici si va rog nu dati skip la INTRO! :)

Iar ca impresie generala pot spune ca de cateva ori informatiile se spuneau asa de clar, dar la cat de multe inteligenta se punea in joc ma depaseau, asta nu insemnand ca am trecut prin acesta fara sa inteleg poveste, ba din contra acele informatii erau apoi animate, putand fiind intelese cu lejeritate. "Anime Folders --> Capodopere --> Death Note".
Marți, 18 mai 2021
Pesticu, Speedy522, Andrei-Serban

57