Death Note

Sper sa va placa
2 aprecieri
Poveste:
Cu toate acestea, Death Note a avut o atracție ciudată și a reușit să-mi stârnească interesul, așa că am decis să-i dau o lovitură. Nu aș fi dezamăgit. Este una dintre acele pietre prețioase care îndrăgostește lumea anime-ului doar din când în când și cu siguranță merită un respect considerabil.

În esență, Death Note este un anime care te captivează cu o poveste creată în jurul logicii, spiritului, încrederii și trădării. Umplut de personaje profunde și țesut cu intensitate, te cuprinde de la început până la sfârșit cu un viciu uimitor. Urmărește povestea lui Yagami Light, un tânăr student care a devenit dezamăgit de răspândirea criminalității și a corupției răspândite în întreaga lume. Pur din întâmplare, se lovește de o carte numită Death Note ,care îi permite autorului să omoare orice persoană la alegere prin simpla scriere a numelui în interior, având în vedere că știu numele și chipul persoanei. Deși la început sceptic, Light Yagami decide să-și folosească puterile pentru a curăța lumea de rău și astfel începe căutarea sa pentru dreptate.

Totuși, ceea ce urmează imediat este o luptă conglomerată de etică și moralitate. Death Note prezintă un scenariu surprinzător de detaliat în care definiția dreptății absolute este estompată și adevărata natură a moralității este pusă la îndoială. Spre deosebire de alte anime-uri pseudo-intelectuale care încearcă să ofere abordări naive către subiecte atât de dure, totuși, acesta nu pășește ușor în jurul oricărui subiect. Scenariștii fac o treabă fantastică prezentând povestea într-un mod dramatic, fără a-și înăbuși substanța în filozofie. Există o serie de astfel de elemente pe care le atinge seria, dar fiecare dintre ele este simplificat în anime.

Datorită naturii poveștii Death Note , totuși, este incredibil de dificil să prezinți o reflectare exactă și detaliată a complotului fără a oferi detalii importante. Drama este prezentată într-un mod foarte cumulativ, fiecare episod individual se bazează pe complexitățile și complexitățile din ultimul. Pentru o serie construită atât de puternic în jurul logicii, aceasta este cu siguranță mai degrabă un punct forte decât o slăbiciune. Te vei simți cuprins din primul minut până în ultimul, purtat de numeroase întorsături care păstrează povestea atât proaspătă, cât și intrigantă cu fiecare tranșă.

Animaţie:
Death Note își dă libertatea de a încorpora unele dintre cele mai bune efecte de umbrire până în prezent. Înțelegând emoțiile și stările de spirit cu o precizie de neegalat, detaliile pătrund în fiecare centimetru al fiecărei scene. Unul dintre cele mai mari atuuri ale Death Note este abilitatea sa de a scufunda spectatorul în anime în sine, iar animația de aici joacă cu siguranță un rol major în a face acest lucru. Unghiurile camerei sunt luate pentru a accentua expresiile feței, umbre modele de personaje, iar peisajul definește stările de spirit. Estetica Death Note reflectă esența poveștii în sine și este plină de splendoare metaforică care poate fi apreciată pe mai multe niveluri diferite.

Sunet:
În mod ciudat, două dintre cele mai mici puncte ale Death Note sunt temele de deschidere și finalizare de calitate medie. Deși captează cu siguranță starea de spirit suficient de bine, nu sunt prea impresionante ca piese individuale. În afară de aceste melodii, însă, marea majoritate a muzicii inserate este peste egalitate; cu excepția câtorva piese selectate, este surprinzător de bine orchestrată. Interpretarea vocală este locul în care scorul sonor al Death Note strălucește cu adevărat, totuși, mai ales cu Light - am simțit că actorul său și-a captat personalitatea și expresiile cu o precizie precisă. În general, același standard de calitate se asumă în toate caracterele, cu excepția unui singur personaj, așa că fiți pregătiți pentru un tratament din această categorie.

Personaje:
Din nou, comentarea personajelor este dificilă, deoarece Death Note construiește continuu asupra sa, povestea progresează. Deși nu mi-a păsat în mod deosebit unele dintre evoluțiile câtorva personaje secundare, fiecare persoană care apare pe parcursul seriei are un scop distinct. Numărul de caractere străine este redus la un minim virtual, iar cei care au un scop mic apar doar atât timp cât sunt necesare; cu siguranță nu veți găsi aici o mulțime de puf inutil. Scriitorii au parcurs seria cu un pieptene cu dinți subțiri pentru a se asigura că fiecare își umple rolul respectiv cu cea mai mare precizie, asigurându-se doar că îi asimilează pe cei care sunt necesari pentru elementele dramatice ale complotului.

În concluzie, sunt incredibil de impresionat de Death Note . În timp ce, ca orice alt anime, are defectele sale, în ansamblu sunt relativ minore. Există câteva creșteri de-a lungul celor treizeci și șapte de episoade, dar marea majoritate a timpului este petrecut cu înțelepciune. Spre norocul său, seria este construită în așa fel încât să aibă un sentiment de atracție aproape universal și, ca atare, nu ar trebui să fie transmisă. Cu siguranță, o experiență unică în viață, așa că asigurați-vă că ați verificat-o dacă nu ați făcut-o deja.
Joi, 24 decembrie 2020
Risa33, helheim-goddess75
7 mai, 22:00