Death Note

Death Note ă î â ş ţ
Acest anime, în opinia mea, a fost, este, şi va rămâne unul dintre cele mai bune animeuri pe care le-am vizionat. La început, sincer, nu am avut asteptari foarte mari de la acest anime, însa chiar mă bucur că l-am văzut. În continuare, voi argumenta aspecte considerate importante de mine după vizionarea seriei.

Povestea:
Povestea este conturată în aşa fel încât să se desfaşoare în perioada contemporană, dar în acelaşi timp, să încadreze şi elemente de ficţiune în aceasta. Tot odată, povestea se rezumă la problemele contemporane întâlnite peste tot în lume, şi acest lucru este îmbibat cu plăcutul, suspansul, tristeţea, şi alte aspecte pe care toţi le vrem trezite de către un anime. Personajul principal în această serie este un student oarecare, cu un noroc şi în acelaşi timp un ghinion foarte mare am putea spune, căruia viata cat si ideea despre viaţa, îi va fi schimbată radical pe parcursul episoadelor, şi cu o inteligenţa nemaivăzută, datorită căreia animeul nu poate fi numit "naşpa" sau un "eşec".

Personaleje:
Personajele seriei, aduc un punct în plus seriei. Nu văd în această serie pesonaje prost conturate, astfel încat fiecare pesonaj are rolul său, fiecare personaj arată câte un defect al persoanelor din viaţa de zi cu zi, dar şi o calitate, şi de asemenea fiecare are un tip de comportament/limbaj diferit. Personajele sunt genul acela care îţi sar în ochi, făcându-te să-i îndrăgeşti, şi să împarţi aceleaşi emoţii cu tine, însă, cum am precizat anterior, nu sunt personaje prost conturate, dar, sunt şi personaje care provoacă antipatie. Fiecare personaj are câte o poveste, astfel fiecare dintre ele ne spune cu totul ceva diferit, acţiunea fiind diversificată, ci nu repetitivă aşa cum sunt în alte animeuri. De exemplu, mie Ryuk îmi aduce aminte de oamenii cu orgoliu şi egoiste, pe când, Misa, îmi aduce aminte de tipul oamenilor sinceri şi iubitori. Pâna şi personajele episodice au fiecare ceva aparte, asta făcând episoadele filler mult mai interesante.

Animaţia:
Animaţia este una excepţională de asemenea, cu o mişcare grafică impecabilă cât şi plăcută ochiului, cu nu prea multe culori, dar nici bazată pe două sau trei culori. Este o animaţie aşa cum aş vrea să văd la toate animeurile, şi după părerea mea, una din cele mai bune animaţii văzute până acum. Miscarea buzelor este sincronizata perfect cu vocea personajului, cat si potrivita cu aceasta.

Concluzionând, spun că acest anime merită văzut, este de asemenea şi pentru toate vârstele, şi dacă cauţi ceva relaxant, este animeul potrivit. Dacă ar fi să-i dau o notă finală, sincer, ar fi 10/10.
Sâmbătă, 29 august 2020
Airwaves, Agridar, YorrarY